dijous, 21 d’octubre del 2010

Precentació Ericka

Em dic Ericka,soc de Bolivia i tinc 14 anys.Viu amb la
meva mare i alguns dels meus germans en Barcelona.

Tinc 5 germans amb me 6, es diuen:Julio Cesar té 22
anys,Claudia Vanessa té 21 anys,Carlos Alberto té 20
anys,Ronald Mauricio té 17 anys i kevin Eduard es el
més petit de tots nosaltres que té 6 anys.(Viu amb la

meva avia en Boolivia).


Jo cuan tenia 10 anys la meva mare em va treure a
Espanya on vaig viure a Albacete amb els meus germans

mes grans i el meu pare.Cuan tenia 13 anys la meva mare

va venir a Barcelona a buscar treball i es va a quedar un

temps,despres va tornar a albacete i em va treure a viure

amb ella, (els meus germans es van quedar en Albacete

amb el meu pare)el mes de Septembre .En el mes de juny

la meva mare em va tornar a albacete amb els meus germans

perque ella va ir al meu pais a veure a la meva familia,en el mes de

febrer de aquest any vaig tornar a barcelona amb la meva mare i

un dels meus germans (Ronald) asta el mes de març que la meva germana

major va venir tambe a buscra treball i es va quedar tambe amb nosaltres

i depres va venir el meu germa major (julio)

ara visc amb ells

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.