dilluns, 21 de novembre del 2011

PRESENTACIONS

Jo en dic Alan he nascut el 18 de novembre del 1999 tinc 12 anys,jo sóc d' Equador he viscut a Pamplona i ara visc a l' Hospitalet.Jo visc amb els meus germans i nebrots.M'agrada la televisió,l' ordinador i el Badminton .les meves germanes es diem Mayra que té 28 anys,le meva altra germana es diu paola i té 23 anys.Tinc els cabells llargs de color negre,sóc median.






JO em dic Manpreet kaur.Tinc 16 anys.Sóc de l'Índia.Visc a l'Hospitalet.M'agrada molt jugar a Badminton.Fa 3 anys que estic aqui a Espanya.M'agrada molt estudiar Català.No m'agrada estudiar castellà.No sóc ni alta ni baixa.Tinc els cabells llargs de color negre.Després d'acabar l'Eso faré Cicles Formatius.


Jo em dic Xunhao,Sóc de la Xina ara visc a L´Hospitalet de Llobregat.Visc aquí ja fa tres anys.Ara estudio a l´institut Torras i Bages.Tinc molts amics i molts professors bons i professores bones.Jo no tinc cap germà ni germana,sóc fill únic.A casa meva només viuen el meu pare i la meva mare amb mi.M´agrada jugar a l´ordinador i de vegades sortir a jugar a futbol amb els meu amics però jo no sé molt de futbol.


Em dic fatima i tinc 14 anys sóc de marroc visc L´Hospitalet visc amb els pare mare i germans la meva mare es diu tla i te´48 anys El meu pare es diu ider i te ´ 52 anys fa 1 anys sóc aqui la meva professores són la lorena que es valenciana i la monse es catalana


Em dic Eza Naeem.Tinc 17 anys.Sóc de Pakistàn.Fa dos anys que visc a L'Hospitalet de Llobregat amb la meva família.Vaig a l'institut Torras i Bages.Faig 4rt d'eso.Parlo cinc llengües diferents:Urdú,Punjabi,Anglès,Castellà i Català.M'agrada jugar a Tennis,Badminton i Basketball.Sóc morena.No sòc ni alta ni baixa,ni grassa ni prima.Tinc els cabells llargs i negres,els meus ulls són petits.Són de color negre.




Em dic Komaljeet kaur. Tinc setze anys. Sóc del l'Índia. Faig 4rt d'ESO amb les meves amigues Eza i Manpreet. Vaig a l'institut Torras i Bages. Quan acabi l'ESO, vull fer batxillerat amb les assignatures Científiques.Visc a L'Hospitalet de Llobregat amb la meva família : La meva mare, el meu pare, la meva germana. Fa dos anys que vivim aquí. Parlo i escric cinc llengües diferents : Hindi, Punjabi,English, Català , Castellà. Vull ser Enginyera. M'agrada jugar a Voleibol i Badminton.No m'agrada estudiar Socials. Fa dos anys que estic a L'Aula d'Acollida.Sóc prima i alta. Tinc els cabells negres i llargs. Els meus ulls són petits i negres. La meva pell és morena.M'agrada estudiar Matemàtiques i vull ser "Philospher" de Matemàtiques.



Em dic Medea, tinc dotze anys. Soc de Georgia i visc a Barcelona. La meva mare es diu Nino, i el meu pare es diu Koki. Fa set mesos que visc aqui. Les meves profesores diuen Monse que es Catalana i la Lorena que es Valenciana.


Hola!. Em dic Shehroz, soc de Pakistan, Tinc 16 anys, Vaig a cumplir 17 anys el 19 de Febrer de 2012, Visc a Hospitalet de Llobregat.M'agrada jugar a futbol, basquet, tennis, y moltes coses mes.Estic en 3r ESO.Jo visc amb al meu garma i oncles i tiets, el menu pare esta a Pakistan i la meva mara tambe.Porto 4 anys a Espanya, m'agrada molt informàtica.M'agrada aprendre idiomas y moltes coses mes.Soc una persona molt felic.




hola!! em dic:yosselin tinc 15 ays s0c:de republica dominicana (santo domingo)visc a Barcelona M'agrada xatejar , escoltar musica i passejar amb els meus amics soc alta i tinc els ullus verds i els cabells llargs i vermells el meu institut es diu:Torras i Bages les meves materies favorites són:angles,i el castella tambe M'agrada:mirar la tele. (jo soc aixi;)



Em dic Simranjeet Kaur. Tinc setze anys. Sóc de India. Jo visc a l'Hospitalet,vaig a l'institut Torras i Bages. La meva mare es diu Paramjeet kaur. El meu pare es diu Jaspal singh. Jo tinc un germana que es diu Amritpal Singh,el meu cabell DE color negre i es llarg. Fa cinc mesos que soc aqui. Les meves Professors son La Lorena que es valenciana i La Monse que es catalana. La Monse porta ulleres. M'agrada el basketball.



Hola,em dic khadija tinc 16 anys,sóc del Marroc,fa cinc anys que visc a Espanya,a Hospitalet de llobregat,visc aqui amb els meus pares i els mues germans pero aquest any estic una mica trista perque no està la meva germana perque esta casada i tampoc viu aprop nostre viu molt lluny de casa nostre,pero es igual estic amb els meus pares els pares son mes importants.jo vaig al Marroc de vacances i passem un mes i tornem a Espanya,però jo vull estar més temps perquè allà esta tota la meva familia pero el pare no vol.
A mí m'agrada molt jugar a futbol i mirar-lo a la televisio,i tambe m'agrada escoltar musica en catala,arab i amazigh,pero la musica que escolto molt es de amazigh, I tambe m'agrada parlar catala pero a casa no ens deixa el pare.
Jo es el quart any que estudio en torras i bages i ara estic fen 4t d'eso i els companys estan tots simpatics i gracies a tots.

GRACIES.



HOLA!Em dic Gaganpreet.Sóc de L'India.Tinc 14 anys.Visc a barcelona a l'Hospitalet.Jo vaig a l'institut Torras i Bages.El meu pare es diu Dalbeer Singh i té 48 anys.La meva mare és diu Sukhbir kaur i té 38 anys.Jo tinc 1 germà i 1 germana.El meu germà és diu Harpinder singh i la meva germana és diu Manpreet kaur.Jo M'agrada jugar fútbol.El meu millor equip és Fc Barcelona.Els meu amics és diuen Ashar,Ibrar,Mehroz,Ali,Shehroz.Les professores d'Aula d'Acollida es diuen Monse i Lorena.La Monse és de Catalunya i la Lorena és de València.Les assignatures que m'agraden són Matemàtiques,Fisica i Química iSocials,l'any passat no m'agradava estudiar i aquest any sí, perquè és molt fàcil.El meu millor jugador és Leó Messi.....




Hola!, Em dic Wendy, i tinc tretze anys. Sóc de Colòmbia. Sóc Colombiana. Visc L'Hospitalet. Tinc un germà. Visc amb la meva mare, el meu pare, i el meu germà. La meva mare es diu Maribel y té quaranta nou anys, el meu pare es diu Hernando y té quaranta nou anys. Fà cinc mesos que he arribat. Sóc baixa, tinc el cabell curt, de color castany.Tinc ull petit, de color marró, tinc la boca gran. Les meves professores es diu Montserrat i Lorena, i la Montserrat es Catalana, i la Lorena es Valenciana.




jo em dic Basharat i tinc 16.sóc de Pakistan.Visc a l'Hospitalet amb tota la familia. La meva mare es diu Musarrat i té 37. el mau pera es diu Tariq. Fa un any que sóoc aqui .les meves professores son la lorena i la Monse la lorena es de valencia j le monse de catalunya.





Jo em dic Ahlam tinc setze anys,sóc del Marroc sóc marroquina.Ara visc a L'Hospitalet
de L'llobregat,visc amb meus pares,fa dos anys que he arribat a Catalunya, jo vaig estudiar dos anys i mig català.Ara faig quart d'Eso quan acabi l'Eso m'agradaria fer un cicle d'Informàtica.





Em dic Ibrar. Tinc setze anys. Sóc de Pakistan.Faig 3r d´Eso en el Torras i Bages.Quan acabi l'ESO vull fer batxillerat i desprès un curs de pilot d'avío. Vull ser pilot. La meva assignatura preferida és Matemàtiques.Fa tres anys que estic l'Aula d'Acollida.M'agrada estudiar Català.Les meves professores d'Aula d'Acollida es Montse i Lorena. Visc a l'Hospitalet de Llobregat amb la meva família. Tinc tres germans. M'agrada jugar besibol i futbol. Tinc els cabells negres i petits. Tinc les ulls negres. M'agrada viure a Catalunya.



JO em dic Mhamed. Sòc de Marroc i visc à l'Hospitalet de Llobregat .
Tinc setze anys i visc amb els meus pares i les meves germanes. M´agrada el futbol.
Tinc els cabells curts de color negre i els ulls petits i de color negre i la boca petita. Fa un any que estic aqui.Les meves professores es diuen Monse i Lorena .La Monse ès catalana i La Lorena ès valenciana.




em dic Sherish.itinc tretze anys.soc de Pakistan. visc a l' Hospitalet. La
meva mare es diu Mussarrat i té 37 anys.
El meupare es diu Tariq.i te 44 anys.fa vuit mesos que sóc aquí.
Les meves professores son.la Lorena que es valenciana i la Monse que es catalana.



hola!
Em dic Katy Escobar, sóc d' Hondures, sóc hondurenya, tinc tretze anys. Visc a florida, tinc tres germanes, i un germá, sóc alta, morena i tinc el cabell llarg i negre.
Visc amb la meva mare, amb el mau pare i les meves gremanes, i la meva mare es diu ARELY RAMOS i el meu pare es diu REY ESCOBAR i les meves germanes es dien LAURY ESCOBAR i SYNDI ESCOBAR. La meva mare té trenta-sit anys i el meu pare té quaranta anys.
La meva mare fa cinc anys que va arribar a Espanya i el meu pare fa un any que va arribar a Espanya i jo i les meves germanes fa deu mesos que vam arribar aqui.
Les meves professores es diuen MONTSERRAT i LORENA. La Montserrat és de Catalunya i la LORENA és de Valéncia





Hola em dic Janik, tinc 16 anys visc a L`Hospitalet amb els meus pares y la meva germana . Fa 1 any que visc aqui a Espanya sóc d`Armenia, la meva germana estudia a una univercitat per ser dentista.M`agrada jugar a futbol, a basquet, a tennis i també sóc mol fanàtic del futbol, sobretot del Barça






jo em dic Adeeb i tinc 17 anys, visc a L`Hospitalet.Fa 2 anys visc aqui,jo sóc de Pakistan,tinc dos germans i una germana,ells viuen a Barcelona,jo ara estudio a l`institut Torras i Bages,tinc molt amics i molts bons professors,jo aprenc català, m'agrada molt el català, visc a casa meva amb el meu pare i la meva mare,jo jugo a futbol,tennis i cricket.






Em dic Sharmila Dumre . Tinc 16 anys. Sóc de Nepal. Visc a L´Hospitalet. Vaig a l´Institud Torras i Bages. Tinc dod germans. Tinc el cabell de color negre , una mica llarge i llis i també porto una cua . La meva pell es morena . tinc el nas petit i porto una arracada . Sóc baixa i prima . Fa 9 mesos que sóc aqui. Les meves professores són la Lorena i la Monse. La Lorena és Valenciana i la Monse és Catalana . També porto ulleres.





HOLA
JO em dic Usman.tinc 13 anys.Jo sóc de Pakistan.Jo visc a l Hospitalet de Llobregat Visc amb la meva mare i el meu pare i germà.jo tinc un germà que es diu Talha és petit té 6 anys. La meva mare diu Rizwana Jabeen i té 35 anys. el meva pare es diu Shahzad té 42 anys.a mi m`agrada el futbal i sobre tot el barca porto 1 any aqui a Catalunya.






Em dic Chenghao i tinc 13 anys. Sóc de la Xina.Visc a l´Hospitalet.Visc amb els meus pares.La meva mare es diu Zhanxiao i té 39 anys.El meus pare es diu Jianwu i té 40 anys.Fa 3 anys que visc a Catalunya. Les meves professores es diuen LOrena i Mense, són de Valéncia i Catalunya.





Hola!en dic Maylin Pavón i tinc tretze anys.
Sóc d'Hondures visc a barcelona amd la meva mare, la meva germana i la meva naboda. La meva mare es diu Lesly Martinez i té trenta - dos anys.
El meu pare es diu Gilmer Pavón i té quaranta anys . fa sis mesos que vaig aribar a Espanya les meves professores es divem Montserrat i la Lorena i la monse és catalana y la Lorena és valeciana.




Em dic Adriana i tinc 13 anys. Sòc de Equador visc a Barcelona visc a can Serra.La meva mare es diu Eudolina i té 32 anys.El meu pare es diu Eddy i té 37 anys .Fa 3 mesos que he arribat. lA MEVA PROFESSORA ES DIU MonTSE I ES DE Catalunya. La meva professora es de Lorena i es de de Valencia.



JO em din Ali raza. Tinc setze anys,sóc de pakistan Ara vic a L, Hospitalet Llobregat fa set mefos que sóc aqui estudi L,Institut torras i bages tinc pos amics i molts professors Tinc Tinc Tres germans i una germana




Em dic mounia rifi sóc de marroc. fa tres anys i mig aque visc a barcelona amb le meu pare i la meva mare i el meu germans . Estudio catalá amb la monse i la lorena que són boes professores i magrada molt estudiar catalá i amb més amics del méu país i d'altres paisos . i tinc 16 anys i faig 4T ESO... L´institut torras



jo em dic Inzamam.sóc de Pakistan ara visc a L'Hospitalet de Llobregad.visc aqui ja fa cinc mesos.tinc poc amics.jo tinc dues germanes i un germà.visc amb meu pare i la mave mare la mave mare és diu Shamim el meu pare és diu Gulfam Hussain .estudio a L Torras i bages


Jo em dic shalva, tinc 16 anys, sóc d Geórgia,Ara visc a l´Hospitalet de lobregad. visc aqúi ja fa tres messos. visc amb el meu pare la meu mare. Ara estudio a l´institut Torras i bages ,tinc molts amics i moltes amigues.M´agrada jugar a RUGBY i Futbol, jo jugo RUGBY molt bé...


Jo em dic Shirley, tinc 15 anys, sóc d'Equador, peró ara visc a l'Hospitalet de llobregad fas 1 anys i 2 messos. Visc amb la meva mare i les meves gremanes. Ara estudio a l'isntitut Torres i Bages el curs 4 A d'eso m'agrada molt estudiar en aquest per que tinc molts amics que m´egradanmolt amb jo a ells


Em dic walfry. Tinc 13 anys.Soc de Republica Dominicana.Visc a l´Hospitalet.Visc amb els meus pares i amb meus germans.La meva mare es diu Wendy i té 36 anys.El meu pare es diu Sijo i té 46 anys.Fa 6 anys.Les meves professores es diuen Monse i Lorena són de Barcelona i Valencia.




Hola,em dic Abdullah Ali Akhtar i tinc dotze anys.M'agrada jugar a futbol i cricket però ara jugo a hockey i futbal i algunes vegades a cricket perqué no deixen jugar.Jo sóc de Pakistàn però visc a Barcelona a L'Hospitalet de Llobregat amb la meva família i el meu tiet tinc una germana i un germà.Jo estudio a Torras i Bages.El meu pare té un locutori.Les meves assignatures preferides són Anglès,Mates i ciencies Naturals i no m'agrada Socials.Fa 2 anys abans jo vaig viure aqui a Barcelona a L'Hospitalet de Llobregat.



Hola en dic Maritza soc d´ Equador tinc tretze anys tinc tres germans que es diuen Natali,Abigail i Kevi.M´agrada jugar a l´ordinador estudio en el Torras iBages i estic a 1r E. M´ agrada Ciencies Naturals i no m´agrada les Mates. La meva mare treballa en una cafeteria i el meu pare traballa en unes construccions del carrer.


HOLA! Em dic ASHAR. Sóc de Pakistan. Tinc 15 anys. Visc a Barcelona L'hospitalet de llobregat. Visc amb la meva família. Jo faig els 2nD'ESO E. Es el tercer any que estudio en el TORRAS I BAGES. A mi m'agrada jugar el fútbol, baseball i cricket. La meva assignatura preferida es FiQ. L'any passat a mi no m'agradava estudiar socials perque era molt díficil però aquest any si que m'agrada perque el professor ( QUIM ARRAGONÉS) posa les feines més facil. Vaig a l'Aula d'acollida 7 hores a la setmana. Les meves professores es diuen MONTSE i LORENA. Són molt intel.ligents i molt simpàtiques. Ajuden molt els alumnes. Tinc un amic molt pesat que és un plom que es diu Umair. Gracias els meus professors/es i L'aula d'acollida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.