dimecres, 5 de desembre del 2012

COMENCEM EL CURS 2012-2013

Qui hi ha aquest curs a l'Aula d'Acollida



Hola!Sóc en Chenghao,sóc de La Xina i tinc 14 anys, sóc de 2nE.  A mi m´agrada molt l´Aula d´Acollida, perque aprenc moltes coses a aquesta classe i conec els amics. La gent que em ajuda més és el Jagat, que sap molt català . A mi m´agrada jugar l´ordinador  , veig l´anime i dibuixo el comic,  m´agrada quedar a casa meva i no sortir a fora. Ja és la meva vida d´ara ..QwQ..




          HOLA!!!
   Sóc en Jagat Bhusal,sóc de Nepal.Tinc 14 anys.Visc a L'hospitalet de Llobregat.
M'agrada molt  L AULA D ACOLLIDA.Jo sóc de 2n peró tinc moltes hores, en aula d'acollida i jo aprenc moltes coses.


Em dic Usman.Soc de Pakistan.Tinc 14 anys.tinc un germa que agrada jugar futbol.Fa TRES  anys que estic en LAula de acollida .Me equip favorit es REAL MADRID.M'agrada jugar ping-pong.Porto tres anys en España.


Em dic Ana.Soc de Rumania.Tinc 14 anys.No tinc germans.Es el primer any que estudi en aquest institut.El meu actor favorit es Justin Bieber.  




Em dic Medea, tinc 14 anys i soc de Georgia.  Fa 2 anys que visc
al  L'Hospitalet.  M'agrada  pasejar per Barclona i  fer les fotos,
també  m'agrada cantar, escoltar la musica, estudiar  Ángles i dormir :D.
 

Em dic Harpreet,tinc 12 anys. Soc de l'Ìndia.Tinc 1 germà.Visc a L'hospitalet de llobregat.M'agrada Aula d' acollida, sóc de 1r.M'agrada estudiar.

Em dic Jery pero els meus amics em diuen Nicolas, tinc 13 anys. Soc del Ecuador. Tinc 3 germans Adrian , Ricky i Alexis. M'agrada les fruites en especial la maduixa, també m'agrada jogar a la consol amb el meu german, No m'agrada que em tocin els cabells, tampo m'agrada les verdures. De gran vull ser lluitador de la WWE i el meu somni es viatjar per tot el món y tambe viatjar a tots els zoos del món perque m'agradan molt els animals en especial el tigre blanc.


Em dic Adrian,tinc 13 anys . Soc de Argentina .M'agrada dibuixar i jugar ha basquet.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.