dijous, 5 de novembre del 2015

PRESENTACIO DELS ALUMNES DE L'AULA D'ACOLLIDA



Sóc la Hilari, tinc 13 anys i vaig néixer a Guinea Equatorial porto aqui a Catalunya dos mesos i visc a l'Hospitalet al carrer Cerravals. M'agrada molt tot això sobretot ballar hip-hop, però primer sempre estudio i faig els deures de l'institut


Hola soc la khoudia . Tinc 12 anys ,visc a l´Hospitalet de llobragats .Soc de Senegal,porto 1ans a Barçalona .Magradacosinar , cantar, baillar ,i estudiar.El meu sport favorite es el basket,i del part del futbol al meu jugador favorit es el messi.


Hola! Jo em dic Fernando, sóc de Bolivia, tinc 17 anys, he arribat a Espanya fa 1 any i 10 mesos, he vingut amb la meva germana perquè els meus pares volien que conegués Espanya i estar amb ells.M'agradara alguns llocs d'Espanya, i que aqui tambè puc menjar els típiques menjars del meu pais.



Em dic Erik tinc 14 anys vinc de Peru vaig venir fa 3 mesos i ara visc a l'Hospitalet. M'agrada la boxa , estranyo als meus familiars de Peru perquè allà jo vivia amb la meva mare i era una dona molt alegre, carinyosa i ara visc amb el meu pare i el meu avi i és horrible.´Màgrada venir a l'institut perquè així no estic a casa, aquí no em sento sol.


jo em dic Gvantsa soc dei Georgia tinc catorze anys jo soc alumna.M'agrada l'escola perquè està plena de nens amistosos també m'encanta llegir llibres.Barcelona és interessant que m'agrada viure aquí i a Geòrgia que jo estimo el meu país natal


jo sóc luis tinc catorze anys i sóc de bolivia estic fa mig any m'agrada mes estar aqui per que vaig coneixer a la meva mare i estar a l'institut Torras i Bages




jo em dic Janeth sóc de Bolivia tinc 14 anys , he arribat a espanya fa 1any i 10 mesos ,he vingut per que els meus pares volien que conegués espanya i estic amb ells i amb el meu germà



El meu nom és Shota liparteliani.jo sóc de Geòrgia. Ha estat 2 anys Barcelona.m'encanten els cotxes I m'agrada el cinema tinc 16 anys.Vull anar a Geòrgia. Estic bé barseloana Però encara vull la meva pàtria


Jo em dic kevin soc de Ecuador tinc 17 anys , he arribat a Espanya fa un any, he vingut per visitar ala meva mare i m'agrada la forma de viure aquí és millor que la del meu país,megusta el institut per que és millor que alla i m'agrada molts llocs d'aqui i el que estrany és a la meva família.



jo em dic Jonathan sóc de Bolívia tinc 16 anys, he Arribat a Espanya fa 2 mesos, he Vingut con los meus parells i a els meus germans.Me agrada jugar futbol i estudi a l'institut Torras i Bages, quan arribi a Espanya em va agradar molt el pais però no és tanta la llibertat com a Bolívia ja no es pot jugar fora com en el meu pais, però també té el seu costat bonic Espanya com la platja i un altre llocs q acabo de conèixer amb la meva família.


el meu nom és Hector.jr meu cognom és Tejada de Jesus tinc 16 anys va nixer a República Dominicana tinc 2 germanes i 1 germà comigo som 4. ales 14años vaig venir a Espanya, cataluñacuando vaig venir per a mi tot era estrany però em s'acostumi m'agrada molt dibuixar i pintar estrany algunes coses del meu país com sortir amb els amics i divertir etc ..


Jo em dic Nelihany soc de Republica Dominicana tinc 15 anys, he arribat a Espanya fa gairebé 2 anys amb la meva germana i el meu germà. M'agrada escoltar musica,ballar i cantar (de vegades). Estrany molt del meu país: 1. La meva família. 2.Els meus amics.I moltes coses mes








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.