dimarts, 25 d’octubre del 2016

AULA D'ACOLLIDA 2016-2017

Avui comencem el nostre blog de l'Aula d'collida, com sempre, amb les presentacions dels alumnes que assisteixen aquest curs.


Hola em dic khoudia ,soc de Senegal tingc 13anys vag 2n de la eso a l'institut Torras i Bages. M'agrada fer bracelets i collarets en els meus temps lliures si no dibuxar. El meu animal favortit es el conill, m'agrada el arros amb peix ,el meu sport favorit es el futbol la meva musica favorit es el hip hop.



Bon dia em dic Priscila, soc de Bolivian  tingn 14 anys vag 2Deso a l'institut Torras i  Bages M'agrada fer    collarets en els meus temps liures si no dibuxar. El meu animal favortit es elcornill, m' agrada el arros amd  pes, el meu sport favorit es els coreanos es el futbol




Bon dia em dic Melany, sóc de República dominicana. Tinc 12 anys i vaig a 1rE d' ESO de l'institut torres i bages. Tinc 1 germana q es diu iratxe i té 4 anys. M'agrada ballar i anar al parc en els meus temps lliures. El meu animal preferit és el caball. El meu color preferit es el vermell, perquè és el color de l'amor, la sang i de la pasió. És un color fàntastic per mi. el meu sport preferit és el balonmà. La cançó que més m'agrada per moment és Amor y Dolor de Carlos Baute.




Hola, em dic Jose Alberto Ramirez Rojas i tinc 14 anys tinc un germà que es diu Joel,una germana que es diu Yaeli i tambe nevots que es diuen Kevin i Gala (del meu germà major).El meu color preferit es el taronga, pero no sap per què pero m'agrada molt i també m'agrada els animals sobre tot el caball.
M'agradaria coneixèr més gent i fer moltes amics.



Bon dia em dic Marleny, soc de Hondures tinc 12 anys de 1D'ESO a l'institut Torras i Bages. Tinc una germana te 7 anys i un germà que te 5 anys. M'agrada jugar al futbol també m'agrada la mùsica,El meu animal preferit es el gat, Els meus colors favorits son: vermell i negre, La canço que mes m'agrada es: Me ama me odia d'Ozuna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.